Počet záznamov: 1  

Managing Technology Push through Marketing Testbeds: The Case of the Hi-Tech Center in Vienna, Austria

  1. Názov Managing Technology Push through Marketing Testbeds: The Case of the Hi-Tech Center in Vienna, Austria
    Autorské údajePeter Filo, Jozef Orgonáš, Rainer Hasenauer
    Autor Filo Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Orgonáš Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Hasenauer Rainer
    Zdrojový dokumentPICMET´15 Conference : Management of the Technology Age : PICMET - Hilton Portland and Executive Tower: August 2-6, 2015. S. 99-126 online. - Portland : Portland State University, 2015 ; PICMET Conference. ISBN 978-1-8908-4332-8. ISSN 2159-5100
    PoznámkyRegistrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá prezentácia * technológie nové * vývoj * výskum * marketing * spolupráca cezhraničná
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 00628-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.1 MBverejne dostupné
    Plný text PDF3.3 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.