Počet záznamov: 1  

Využívanie sociálnych sietí zákazníkmi slovenských spoločností, podnikov a organizácií

  1. Názov Využívanie sociálnych sietí zákazníkmi slovenských spoločností, podnikov a organizácií
    Súbežný názovUse of the social network by customers of Slovak companies, firms and organizations
    Autorské údajeMartina Ferencová, Lukáš Kakalejčík
    Autor Ferencová Martina
    Spoluautori Kakalejčík Lukáš
    Zdrojový dokument Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike: scientific on-line journal about Economy and Economics. Vol. 10, no. 2 (2015), s. 25-31 online. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2015. ISSN 1336-9105
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing spoločenský * siete sociálne * komunikácia elektronická * správanie spotrebiteľa * informácie * produkty
    AnotáciaVyužívanie sociálnych sietí zákazníkmi slovenských spoločností, podnikov a organizácií. Analyzovanie tých, ktoré sa využívajú pri získavaní informácií o produktoch v rámci nákupného procesu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF158.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.