Počet záznamov: 1  

Vplyv stupňa homogenity študijnej skupiny na efektivitu skupinovej práce vo výučbe jazykov

  1. Názov Vplyv stupňa homogenity študijnej skupiny na efektivitu skupinovej práce vo výučbe jazykov
    Súbežný názovImpact of the degree of homogenity of a study group on the effectiveness of group work in language teaching
    Autorské údajeSoňa Danišová
    Autor Danišová Soňa EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ
    Zdrojový dokument QUAERE 2015 : recenzovaný sborník příspěvků interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů : roč. 5 : 25. – 29. května 2015, Hradec Králové, Česká republika. S. 1101-1106 CD-ROM. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2015 ; QUAERE 2015 Interdisciplinární mezinárodní vědecká konference doktorandů a odborných asistentů. ISBN 978-80-87952-10-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    Heslá výučba vedecká * jazyky cudzie * Ekonomická univerzita v Bratislave
    AnotáciaRozdielna úroveň vzdelania, ktorá pramení z typu strednej školy, ktorú študenti ukončili, nevyhnutne pôsobí na proces vyučovania rušivo, či demotivačne. Príspevok sa zaoberá problematickou situáciou, ktorá nastáva pri takejto zostave študentov pri vyučovaní cudzích jazykov na FAJ EUBA v Bratislave a ponúka možnosti riešenia tohoto problému.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 00539-007, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF756.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.