Počet záznamov: 1  

Vnímanie product placement na Slovensku

  1. Názov Vnímanie product placement na Slovensku
    Preklad názvuPerception product placement in Slovakia
    Autorské údajeEva Poliačiková
    Autor Poliačiková Eva
    Zdrojový dokument Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. Roč. 4, č. 1 (2015), s. 146-153. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2015. ISSN 1338-6581
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * výrobky * stratégia marketingová * nástroje marketingové
    AnotáciaProduct placement ako efektívy nástroj marketingovej komunikácie. Product placement v slovenských a zahraničných programoch na Slovensku.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2015: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.