Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia nákupného centra Polus City Center

  1. Názov Marketingová stratégia nákupného centra Polus City Center
    Súbežný názovMarketing strategy of shopping center Polus City Center
    Autorské údajeFerdinand Daňo, Gabriela Križanová
    Autor Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Križanová Gabriela
    Zdrojový dokument Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2015 : zborník príspevkov. S. 25-34 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-4114-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá centrá nákupné * centrá obchodné * správanie spotrebiteľa * lojálnosť zákazníkov * programy vernostné * stratégia marketingová * Slovensko
    AnotáciaNákupné centrum bolo otvorené ako prvé nákupné centrum na Slovensku v roku 2000. Segmentácia zákazníkov nákupného centra Polus. Marketingová komunikácia nákupného centra Polus. Vernostný program Polus Klub ako súčasť marketingovej stratégie nákupného centra Polus. Marketingový prieskum a jeho výsledky. Návrhy a odporúčania pre zvýšenie návštevnosti centra.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 00743-004, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.