Počet záznamov: 1  

Využívanie nástrojov marketingu v obchodnej spoločnosti

  1. Názov Využívanie nástrojov marketingu v obchodnej spoločnosti
    Súbežný názovUtilization of marketing tools in commercial enterprise
    Autorské údajeFerdinand Daňo, Gabriela Medňanská
    Autor Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Medňanská Gabriela
    Zdrojový dokument Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2015 : zborník príspevkov. S. 35-48 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-4114-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá spoločnosti obchodné * konkurencia * marketing * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * distribúcia * logistika obchodná
    AnotáciaDôležitosť a opodstatnenosť marketingových nástrojov a ich využitia v obchodnej spoločnosti HLS Body s.r.o. Poukázanie na význam marketingu pre úspešné fungovanie spoločnosti na trhu a zároveň na možnosti, ako zlepšiť a zefektívniť pracovnú činnosť spoločnosti HLS Body s.r.o. na základe navrhnutých zmien v marketingovom mixe v oblasti distribučnej a komunikačnej politiky.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 00743-005, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.