Počet záznamov: 1
Principles of marketing engineering
Názov Principles of marketing engineering Autorské údaje Gary L. Lilien, Arvind Rangaswamy, Arnaud De Bruyn Autor Lilien Gary L. Spoluautori Rangaswamy Arvind De Bruyn Arnaud Vydavateľské údaje Santa Rosa : DecisionPro , 2013. - 263 s. Vydanie 2nd ed. ISBN 978-0-9857648-0-7 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * rozhodovanie * nástroje marketingové * trh * modely * zákazníci * segmentácia * analýzy * prognózy * produkty * marketing mix * komunikácia marketingová * ceny * podpora predaja Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 887754
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 887754 FPM Knižnica Fakulty podnikového manažmentu len prezenčne
Počet záznamov: 1