Počet záznamov: 1  

Principles of marketing engineering

  1. Názov Principles of marketing engineering
    Autorské údajeGary L. Lilien, Arvind Rangaswamy, Arnaud De Bruyn
    Autor Lilien Gary L.
    Spoluautori Rangaswamy Arvind
    De Bruyn Arnaud
    Vydavateľské údajeSanta Rosa : DecisionPro , 2013. - 263 s.
    Vydanie2nd ed.
    ISBN978-0-9857648-0-7
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * rozhodovanie * nástroje marketingové * trh * modely * zákazníci * segmentácia * analýzy * prognózy * produkty * marketing mix * komunikácia marketingová * ceny * podpora predaja
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra887754

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    887754FPMKnižnica Fakulty podnikového manažmentulen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.