Počet záznamov: 1  

Nové trendy a možnosti využitia marketingovej komunikácie v automobilovom priemysle

  1. Názov Nové trendy a možnosti využitia marketingovej komunikácie v automobilovom priemysle
    Súbežný názovNew trends and possibilities of marketing communication in the automotive industry
    Autorské údajeMária Hasprová, Andrej Ralbovský
    Autor Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Ralbovský Andrej
    Zdrojový dokument Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2015 : zborník príspevkov. S. 100-109 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-4114-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá priemysel automobilový * automobily * značky * komunikácia marketingová * marketing mix * siete sociálne
    AnotáciaCharakteristika prémiových automobilových značiek a segmentov. Segmentácia trhu prémiových značiek automobilového priemyslu. Sociálne siete značiek Audi, BMW a Mercedes-Benz na Slovensku. Vekové zloženie používateľov siete Facebook. Aktivita značiek na sieti Twitter. Google+. Porovnanie aktivity prémiových značiek na sociálnej sieti Google+. Počet zobrazení videí prostredníctvom služby youtube.com pridaných oficiálnymi profilmi zástupcov jednotlivých značiek na Slovensku.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 00743-012, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.