Počet záznamov: 1
Nové trendy a možnosti využitia marketingovej komunikácie v automobilovom priemysle
Názov Nové trendy a možnosti využitia marketingovej komunikácie v automobilovom priemysle Súbežný názov New trends and possibilities of marketing communication in the automotive industry Autorské údaje Mária Hasprová, Andrej Ralbovský Autor Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Ralbovský Andrej Zdrojový dokument Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2015 : zborník príspevkov. S. 100-109 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-4114-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá priemysel automobilový * automobily * značky * komunikácia marketingová * marketing mix * siete sociálne Anotácia Charakteristika prémiových automobilových značiek a segmentov. Segmentácia trhu prémiových značiek automobilového priemyslu. Sociálne siete značiek Audi, BMW a Mercedes-Benz na Slovensku. Vekové zloženie používateľov siete Facebook. Aktivita značiek na sieti Twitter. Google+. Porovnanie aktivity prémiových značiek na sociálnej sieti Google+. Počet zobrazení videí prostredníctvom služby youtube.com pridaných oficiálnymi profilmi zástupcov jednotlivých značiek na Slovensku. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 00743-012, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1