Počet záznamov: 1  

Prieskum vnímania identity vybranej značky

  1. Názov Prieskum vnímania identity vybranej značky
    Súbežný názovResearch of identity perception of selected brand
    Autorské údajeJanka Kopaničová, Mária Potanková
    Autor Kopaničová Janka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Potanková Mária
    Zdrojový dokument Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2015 : zborník príspevkov. S. 152-159 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-4114-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá značky * značky maloobchodné * reťazce obchodné * spotrebitelia * seniori * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaPríspevok prostredníctvom novovytvorenej metodiky testovania Brand Personality odhaľuje imidž značky TESCO u seniorov a porovnáva výsledky z testovania inovovanej vizualizovanej metodiky s výsledkami, pri ktorých bola použitá klasická verbálna metóda Brand Personality. Realizácia výskumu vnímania značky TESCA metódou dopytovania.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 00743-018, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.