Počet záznamov: 1
Prieskum vnímania identity vybranej značky
Názov Prieskum vnímania identity vybranej značky Súbežný názov Research of identity perception of selected brand Autorské údaje Janka Kopaničová, Mária Potanková Autor Kopaničová Janka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Potanková Mária Zdrojový dokument Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2015 : zborník príspevkov. S. 152-159 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-4114-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá značky * značky maloobchodné * reťazce obchodné * spotrebitelia * seniori * správanie spotrebiteľa Anotácia Príspevok prostredníctvom novovytvorenej metodiky testovania Brand Personality odhaľuje imidž značky TESCO u seniorov a porovnáva výsledky z testovania inovovanej vizualizovanej metodiky s výsledkami, pri ktorých bola použitá klasická verbálna metóda Brand Personality. Realizácia výskumu vnímania značky TESCA metódou dopytovania. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 00743-018, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1