Počet záznamov: 1
Neuroekonómia ako nová oblasť ekonomickej vedy
Názov Neuroekonómia ako nová oblasť ekonomickej vedy Autorské údaje Vladimír Bačišin Autor Bačišin Vladimír Zdrojový dokument For fin : odborný mesačník pre financie a investovanie. Roč. 2, č. 9 (September 2015), s. 1-6. - Bratislava : Fin Star. ISSN 1339-5416 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 159.9 - Psychológia Heslá neuromarketing * teórie ekonomické * psychológia * správanie sociálne Anotácia Neuroekonomika (Neuroeconomics) — interdisciplinárny smer vo vede v prieniku predmetu ekonomickej teórie, neurobiológie a psychológie. Základným cieľom interdisciplinárneho prístupu je vysvetlenie výberu alebo prijatia rozhodnutí, distribúcie rizika a odmeny. Metodológia neuroekonomiky pozostáva z laboratórnych pokusoch skúmajúcich ekonomické správanie na pokusných ľuďoch a opiciach so súčasným skúmaním mozgu. V rámci neuroekonomiky sa rozvíja aplikovaná disciplína neuromarketing. Báza dát ČLÁNKY
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 330 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1