Počet záznamov: 1  

Neuroekonómia ako nová oblasť ekonomickej vedy

  1. Názov Neuroekonómia ako nová oblasť ekonomickej vedy
    Autorské údajeVladimír Bačišin
    Autor Bačišin Vladimír
    Zdrojový dokument For fin : odborný mesačník pre financie a investovanie. Roč. 2, č. 9 (September 2015), s. 1-6. - Bratislava : Fin Star. ISSN 1339-5416
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 159.9 - Psychológia
    Heslá neuromarketing * teórie ekonomické * psychológia * správanie sociálne
    AnotáciaNeuroekonomika (Neuroeconomics) — interdisciplinárny smer vo vede v prieniku predmetu ekonomickej teórie, neurobiológie a psychológie. Základným cieľom interdisciplinárneho prístupu je vysvetlenie výberu alebo prijatia rozhodnutí, distribúcie rizika a odmeny. Metodológia neuroekonomiky pozostáva z laboratórnych pokusoch skúmajúcich ekonomické správanie na pokusných ľuďoch a opiciach so súčasným skúmaním mozgu. V rámci neuroekonomiky sa rozvíja aplikovaná disciplína neuromarketing.
    Báza dátČLÁNKY

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF330 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.