Počet záznamov: 1  

Krízová komunikácia v potravinárskom podniku

  1. Názov Krízová komunikácia v potravinárskom podniku
    Súbežný názovCrisis communication in the company in the food industry
    Autorské údajeMiroslava Loydlová, Alfonz Aczel
    Autor Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Aczel Alfonz
    Zdrojový dokument Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2015 : zborník príspevkov. S. 235-244 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-4114-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Heslá podnik * kríza podniku * komunikácia * komunikácia marketingová * potravinárstvo
    AnotáciaPostavenie a úloha krízovej komunikácie v podniku. Pojem kríza z aspektu marketingovej komunikácie – predovšetkým z pohľadu PR, obsah a podstata krízovej komunikácie. Poznatky sú aplikované na podmienky podnikov pôsobiacich v potravinárskom odvetví. Návrh krízového komunikačného manuálu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 00743-027, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.