Počet záznamov: 1  

Návrh netradičných foriem komunikácie pre vybranú spoločnosť

  1. Názov Návrh netradičných foriem komunikácie pre vybranú spoločnosť
    Súbežný názovProposal of non-traditional forms of communication for the company
    Autorské údajeZuzana Lukačovičová, Lenka Svobodová
    Autor Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Svobodová Lenka
    Zdrojový dokument Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2015 : zborník príspevkov. S. 245-252 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-4114-5
    Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
    PoznámkyVEGA 1/0224/15
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * umiestňovanie produktov * marketing virálny * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * tovar drogeristický
    AnotáciaNávrh netradičných foriem komunikácie pre spoločnosť DM drogerie markt. Product placement, guerilla marketing, mobilný marketing, virálny marketing.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 00743-028, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.