Počet záznamov: 1
Odporúčania pre zlepšenie vnímania privátnych značiek
Názov Odporúčania pre zlepšenie vnímania privátnych značiek Súbežný názov Recommendations for improving perception of private labels Autorské údaje Zuzana Lukačovičová, Monika Vargová Autor Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Vargová Monika Zdrojový dokument Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2015 : zborník príspevkov. S. 253-259 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-4114-5 Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
Poznámky VEGA 1/0224/15 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.37 - Maloobchod Heslá hypermarkety * značky maloobchodné * značky výrobkov * spotrebitelia Anotácia Príspevok na základe prieskumu a analýzy vybraných hypermarketov navrhuje odporúčania pre zlepšenie vnímania privátnych značiek skúmanej spoločnosti slovenskými spotrebiteľmi. Výsledky prieskumov sú rozdelené na dopytovanie formou dotazníka, pozorovanie v predajniach skúmanej spoločnosti, komparáciu vybraných hypermarketov so zameraním na prezentáciu vlastných produktov v akciových letákoch i analýzu webových stránok. Nosná časť príspevku sa zaoberá popisom dosiahnutých výsledkov a ich transformáciou na konkrétne návrhy pre privátne značky skúmaného reťazca, ktoré by mali prispieť k zlepšeniu vnímania týchto značiek slovenskými spotrebiteľmi. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 00743-029, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1