Počet záznamov: 1
Stratégie nadnárodných spoločností na čínskom maloobchodnom trhu
Názov Stratégie nadnárodných spoločností na čínskom maloobchodnom trhu Súbežný názov The Strategies of transnational corporations on the Chinese retail market Autorské údaje Janka Pásztorová, Michaela Královičová Autor Pásztorová Janka EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Spoluautori Královičová Michaela EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2015 : zborník príspevkov. S. 277-284 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-4114-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.37 - Maloobchod Heslá maloobchod * tržby * Čína * spoločnosti nadnárodné * reťazce obchodné * joint ventures * správanie spotrebiteľa Anotácia Vybrané charakteristiky čínskeho maloobchodného trhu. Podiel jednotlivých obchodných formátov na čínskom trhu za roky 2010 až 2014. Distribúcia maloobchodných tržieb na čínskom trhu v rokoch 2011 až 2014. Ročný rast tržieb dominantných maloobchodníkov na čínskom trhu. Štruktúra vlastníctva a forma vstupu nadnárodných reťazcov na a čínsky trh. Špecifiká nákupného správania čínskych zákazníkov. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 00743-032, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1