Počet záznamov: 1  

Stratégie nadnárodných spoločností na čínskom maloobchodnom trhu

  1. Názov Stratégie nadnárodných spoločností na čínskom maloobchodnom trhu
    Súbežný názovThe Strategies of transnational corporations on the Chinese retail market
    Autorské údajeJanka Pásztorová, Michaela Královičová
    Autor Pásztorová Janka EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Spoluautori Královičová Michaela EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2015 : zborník príspevkov. S. 277-284 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-4114-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.37 - Maloobchod
    Heslá maloobchod * tržby * Čína * spoločnosti nadnárodné * reťazce obchodné * joint ventures * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaVybrané charakteristiky čínskeho maloobchodného trhu. Podiel jednotlivých obchodných formátov na čínskom trhu za roky 2010 až 2014. Distribúcia maloobchodných tržieb na čínskom trhu v rokoch 2011 až 2014. Ročný rast tržieb dominantných maloobchodníkov na čínskom trhu. Štruktúra vlastníctva a forma vstupu nadnárodných reťazcov na a čínsky trh. Špecifiká nákupného správania čínskych zákazníkov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 00743-032, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.