Počet záznamov: 1  

Improving positions in search engines as the centre of consumer-oriented marketing campaings

  1. Názov Improving positions in search engines as the centre of consumer-oriented marketing campaings
    Preklad názvuVylepšovanie pozícií vo vyhľadávacích prostriedkoch ako centrum spotrebiteľsky orientovaných marketingových kampaní
    Autorské údajeAndrej Miklošík
    Autor Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentMarketing identity. Explosion of innovations : conference proceedings from international scientific conference 4th-5th November 2014 Smolenice, Slovak Republic. S. 323-333. - Trnava : Faculty of mass media communication University of ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2014 ; Marketing identity. Explosion of innovations Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-666-6. ISSN 1339-5726
    Vydavateľské údajeObr.
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá správanie spotrebiteľa * procesy rozhodovacie * digitalizácia * internet * stratégia marketingová * nástroje marketingové
    AnotáciaAlternatívne metódy získavania zákazníkov. Zmeny v spotrebiteľskom správaní. Webové prehliadače Google, Yahoo! a Microsoft Live Search. Scenáre možného SEM (search engine marketing).
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 01041-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1