Počet záznamov: 1  

Manažérstvo sťažností zákazníkov vybraných cestovných kancelárií na Slovensku

  1. Názov Manažérstvo sťažností zákazníkov vybraných cestovných kancelárií na Slovensku
    Súbežný názovManagement of customer complaints in selected travel agencies in Slovakia
    Autorské údajeKristína Pančíková, Tomáš Makovník
    Autor Pančíková Kristína
    Spoluautori Makovník Tomáš
    Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 48, č. 3 (2015), s. 171-180. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2015. ISSN 0139-8660
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný * zákazníci * reklamácie * služby * kancelárie cestovné * manažment
    AnotáciaVýchodiská uplatňovania manažérstva sťažností v cestovných kanceláriách. Analýza vplyvu zisťovania spokojnosti zákazníkov ako jednej z činností manažérstva sťažností na ziskovosť vybraných cestovných kancelárií v závislosti od ich veľkosti. Výsledky vybavovania sťažností vo vybraných cestovných kanceláriách po skončení zájazdov. Miera spokojnosti zákazníkov s poskytovanými službami vs. priemerný podiel reklamácií na počte zákazníkov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.