Počet záznamov: 1  

Knowledge and main factors of brand success

  1. Názov Knowledge and main factors of brand success
    Preklad názvuZnalosti a hlavné faktory úspechu značky.
    Autorské údajeKatarína Púčková
    Autor Púčková Katarína
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 10, č. 2 (2015), s. 42-48. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2015. ISSN 1338-7944
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * budovanie značky * kultúra podniková * spotrebitelia
    AnotáciaZáklad úspechu budovania značky.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2015: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.