Počet záznamov: 1  

Impact of the customers' behaviour changes on marketing mix of the banks in Slovakia

  1. Názov Impact of the customers' behaviour changes on marketing mix of the banks in Slovakia
    Autorské údajeErika Mária Jamborová, Lenka Šprochová
    Autor Jamborová Erika Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Spoluautori Šprochová Lenka EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokumentAsian journal of empirical research. Vol. 5, no. 7 (2015), pp. 77-93 [online]. - Pakistan : Asian economic and social society, 2015. ISSN 2224-4425
    Vydavateľské údajeGrafy, obr., tab., vzorce
    PoznámkyVEGA 1/1057/12. - Popis urobený: 14.10.2015. - Res. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaPakistan
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá kríza finančná * kríza hospodárska * správanie spotrebiteľa * banky * stratégia marketingová * Slovensko
    AnotáciaVýskum na vzorke slovenských spotrebiteľov (2013-2014), týkajúci sa zmien v ich spotrebiteľskom správaní. Porovnanie s výsledkami firmy CETELEM, ktorá skúma spotrebiteľské správanie v 12 tich európskych krajinách. Výskum slúži na verifikáciu hypotézy, týkajúcej sa vplyvu krízy na správanie spotrebiteľov s možným dopadom na marketingovú stratégiu bánk.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 00875-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF622.7 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1