Počet záznamov: 1  

Vzdělání v oblasti marketingu a jeho nástrojů na Vysoké škole ekonomické v Praze

  1. Názov Vzdělání v oblasti marketingu a jeho nástrojů na Vysoké škole ekonomické v Praze
    Autorské údajeMilan Postler
    Autor Postler Milan
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 25, č. 3 (2015), s. 13-14. - Praha : Česká marketingová společnost, 2015. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    Heslá marketing * vzdelávanie * výučba vedecká * školy vysoké * Česko
    AnotáciaVýuka marketingu sa dostala do škôl v Česku v súvislosti s prechodom z centrálne plánovanej ekonomiky na trhovú. Založenie Katedry marketingu na VŠE v Prahe (1990), jej ciele. Spojenie teórie s praxou. Študentské súťaže.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.