Počet záznamov: 1
Stratégie et marketing de l' innovation technologique
Názov Stratégie et marketing de l' innovation technologique : créer les marchés de demain Autorské údaje Paul Millier Autor Millier Paul Vydavateľské údaje Paris : Dunod , 2011. - 273 s. Vydanie 3e éd. Edícia Functions de l'entreprise , Performance industrielle ISBN 978-2-10-055762-2 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu francúzština Krajina vydania Francúzsko Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá podnik * trh * marketing * inovácia * technológie nové * plánovanie * stratégia inovačná Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 887948
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 887948 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1