Počet záznamov: 1  

Marketing de l' innovation

  1. Názov Marketing de l' innovation : de la création au lancement de nouveaux produits
    Autorské údajeEmmanuelle Le Nagard-Assayag, Delphine Manceau, Sophie Morin-Delerm
    Autor Le Nagard-Assayag Emmanuelle
    Spoluautori Manceau Delphine
    Morin-Delerm Sophie
    Vydavateľské údajeParis : DUNOD , 2015. - 374 s.
    Vydanie3e éd.
    Edícia Marketing-communication
    ISBN978-2-10-072240-2
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentufrancúzština
    Krajina vydaniaFrancúzsko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * inovácia * podnik * produkty * služby * technológie nové * modely ekonomické * procesy podnikové * politika podniková * stratégia inovačná
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra887947

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    887947OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.