Počet záznamov: 1  

Vision as a basis for making strategy in small company

  1. Názov Vision as a basis for making strategy in small company
    Preklad názvuVízia ako základ tvorby stratégie v malom podniku
    Autorské údajeRastislav Briestenský
    Autor Briestenský Rastislav
    Zdrojový dokument Journal of information, control and management systems. Vol. 12, č. 1 (2014), s. 1-5. - Žilina : Fakulta riadenia a informatiky Žilinskej univerzity v Žiline, 2014. ISSN 1336-1716
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá vízie * manažment strategický * stratégia podnikateľská * podnik malý
    AnotáciaDefinícia pojmov stratégia a vízia. Prieskum medzi majiteľmi podnikov o názore na význam vízie v ich podnikateľskej stratégii. Snaha o zmenšenie medzery medzi teóriou a praxou v podnikaní.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2014: 1-2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF100.3 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.