Počet záznamov: 1  

Mobil v úlohe predavača. Science-fiction? Nie, súčasnosť

  1. Názov Mobil v úlohe predavača. Science-fiction? Nie, súčasnosť
    Autorské údajeMichal Tomčík
    Autor Tomčík Michal
    Zdrojový dokument Obchod : marketing, retail, FMCG. Roč. 20, č. 5 (2015), s. 12-13. - Bratislava : MAFRA, 2015. ISSN 1335-2008
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Heslá predaj * nákup * technológie obchodné * telefón mobilný * marketing elektronický * marketing nákupný * marketing priamy
    AnotáciaSnom každého obchodníka je dosiahnuť, aby okoloidúci do obchodu vstúpil a aj nakúpil. Túto zdanlivo prostú požiadavku je dnes čoraz náročnejšie naplniť. Ako je to vôbec možné? Odpoveďou je proximity marketing, moderné technológie a mobil. Technológia s potenciálom.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.