Počet záznamov: 1  

Európsky marketing - koncept pre efektívnu výmenu na jednotnom trhu Európskej únie

  1. Názov Európsky marketing - koncept pre efektívnu výmenu na jednotnom trhu Európskej únie
    Preklad názvuEuropean marketing - concept for efficient exchange of the single market of the European Union
    Autorské údajeViera Cibáková, Viera Čihovská
    Autor Cibáková Viera
    Spoluautori Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentEkonomikcý a sociálny rozvoj Slovenska : zborník príspevkov, medzinárodná vedecká konferencia, Bratislava, 5. novembra 2015. S. 9-21 CD-ROM. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2015 ; Ekonomikcý a sociálny rozvoj Slovenska medzinárodná vedecká konferencia / Škultéty Peter ; Prusáková Viera. ISBN 978-80-89654-23-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing medzinárodný * komunikácia marketingová * trh * segmentácia trhu * produkty * značky * politika cenová * Európa
    AnotáciaVznik a podstata európskeho marketingu. Intenzita vzťahov medzi národným a európskym marketingom. Porovnanie národného a medzinárodného marketingu. Špecifiká európskeho marketingu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 01089-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.