Počet záznamov: 1
Koncept spoločenskej zodpovednosti a spoločensky zodpovedný marketing - neodkladný prístup firiem k trvale udržateľnému rozvoju
Názov Koncept spoločenskej zodpovednosti a spoločensky zodpovedný marketing - neodkladný prístup firiem k trvale udržateľnému rozvoju Autorské údaje Viera Čihovská Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Theory of management 8 : the selected problems for the development support of management knowledge base. P. 135-137. - Žilina : Faculty of Management Science and Informatics, University of Zilina & Institute of Management by University of Zilina, 2015 / Hittmár Štefan ; Strišš Jozef. ISBN 978-80-554-1127-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá politika podnikania * stratégia podnikateľská * ciele podnikové * zodpovednosť podniku spoločenská * marketing spoločenský Anotácia Koncepcia a ciele spoločenskej zodpovednosti verejného i súkromného sektora. "Corporate Social Responsibility" (CSR) a dôvody zavádzania CSR v organizáciách. Sociálny a spoločenský marketing, prepojenie ziskových a neziskových organizácií. Transparentnosť podnikateľských aktivít a podnikové ciele. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 01109-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1