Počet záznamov: 1  

Koncept spoločenskej zodpovednosti a spoločensky zodpovedný marketing - neodkladný prístup firiem k trvale udržateľnému rozvoju

  1. Názov Koncept spoločenskej zodpovednosti a spoločensky zodpovedný marketing - neodkladný prístup firiem k trvale udržateľnému rozvoju
    Autorské údajeViera Čihovská
    Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentTheory of management 8 : the selected problems for the development support of management knowledge base. P. 135-137. - Žilina : Faculty of Management Science and Informatics, University of Zilina & Institute of Management by University of Zilina, 2015 / Hittmár Štefan ; Strišš Jozef. ISBN 978-80-554-1127-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá politika podnikania * stratégia podnikateľská * ciele podnikové * zodpovednosť podniku spoločenská * marketing spoločenský
    AnotáciaKoncepcia a ciele spoločenskej zodpovednosti verejného i súkromného sektora. "Corporate Social Responsibility" (CSR) a dôvody zavádzania CSR v organizáciách. Sociálny a spoločenský marketing, prepojenie ziskových a neziskových organizácií. Transparentnosť podnikateľských aktivít a podnikové ciele.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 01109-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.