Počet záznamov: 1  

Šéf firmy a krizová komunikace

  1. Názov Šéf firmy a krizová komunikace
    Autorské údajeRadek Chalupa
    Autor Chalupa Radek
    Zdrojový dokument Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 50, č. 11 (2015), s. 8-11. - Praha : Economia, 2015. ISSN 0026-8720
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Heslá manažéri * riadenie * komunikácia * médiá * práca s verejnosťou * kríza
    AnotáciaProblém nezvládnutia krízovej komunikácie manažérom. Komunikačná a psychologická stránka krízovej komunikácie. Príklad ťažobnej spoločnosti BP v Mexickom zálive. Sústredenie firmy na zvládnutie krízovej situácie. Úloha tlačového hovorcu v kontakte s médiami. Komunikácia so zamestnancami a nátlakovými skupinami. Príprava ako kľúč k úspechu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.