Počet záznamov: 1  

Mediální kampaně bank a jejich realizace

  1. Názov Mediální kampaně bank a jejich realizace
    Autorské údajeMartina Sobková
    Autor Sobková Martina
    Zdrojový dokument Bankovnictví : odborný měsíčník pro profesionální finance. Roč. 22, č. 11 (2015), s. 32-33. - Praha : 4H production, 2015. ISSN 1212-4273
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 336.71 - Bankovníctvo. Banky
    Heslá banky * bankovníctvo * služby bankové * služby finančné * mix komunikačný * kampane reklamné * produkty bankové
    AnotáciaSprávne zvolená mediálna kampaň môže osloviť množstvo potenciálnych klientov a súčasných primäť k tomu, aby prejavili záujem o nové služby. Štandardné a nové postupy v rámci mediálneho plánovania. Plánovanie pomocou nových technológií - adaptívny ekonomický systém (AES).
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 6-12 + 2 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.