Počet záznamov: 1  

Stratégie de création de valeur pour le client

  1. Názov Stratégie de création de valeur pour le client
    Autorské údajeMichel Montebello
    Autor Montebello Michel
    Vydavateľské údajeParis : Economica , 2003. - 221 s.
    Edícia Collection Gestion: Politique générale, finance et marketing
    ISBN2-7178-4690-5
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentufrancúzština
    Krajina vydaniaFrancúzsko
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá hodnota * klienti * stratégia podniková * kvalita služieb * politika cenová * ceny spotrebiteľské * ceny konkurenčné * modelovanie * hodnota podniku
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra888745

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    888745OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.