Počet záznamov: 1  

Management du marketing mix de la distribution

  1. Názov Management du marketing mix de la distribution : le business model ad-hoc de la perception des consommateurs des pratiques de merchandising dans les grandes surfaces
    Autorské údajeAdil El Amri
    Autor Amri Adil El
    Vydavateľské údajeSaarbrücken : AV Akademikerverlag , 2012. - 98 s.
    Edícia Éditions universitaires européennes
    ISBN978-3-8381-8177-6
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentufrancúzština
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá distribúcia * marketing mix * riadenie * supermarkety * spotrebitelia * stratégia podniková * produkty * záruka * modely podniku * štúdie prípadové
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra888760

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    888760OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.