Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia JYSK

  1. Názov Marketingová stratégia JYSK
    Autorské údajePeter Štetka
    Autor Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Korporácia WordPress Foundation
    Vydavateľské údajeBratislava, 2015. - [2,06 NS]
    Výstup z projektu IGP I-15-102-00 Alternatívne modely difúzie produktových inovácií
    VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku
    PoznámkyI-15-102-00. - VEGA 1/0546/15
    Druh dokumentuprehľady (obzory)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * zákazníci
    URLhttps://peterstetka.wordpress.com/2015/09/14/marketingova-strategia-jysk/
    Kategória EPCPráce zverejnené na internete
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 01191-001, online


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.