Počet záznamov: 1  

Český a slovenský spotrebiteľ: komparatívny výskum

  1. Názov Český a slovenský spotrebiteľ: komparatívny výskum
    Autorské údajeMária Spišiaková, Peter Štetka
    Autor Spišiaková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokumentMarketing identity. Dizajn, ktorý predáva : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Smolenický zámok, 4.-5. november 2013. S. 217-236. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie, 2013 ; Marketing identity. Dizajn, ktorý predáva Medzinárodná vedecká konferencia / Jurišová Vladimíra ; Hrabačková Veronika. ISBN 978-80-8105-553-9
    PoznámkyVEGA 1/0100/13
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 02202-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.