Počet záznamov: 1
Český a slovenský spotrebiteľ: komparatívny výskum
Názov Český a slovenský spotrebiteľ: komparatívny výskum Autorské údaje Mária Spišiaková, Peter Štetka Autor Spišiaková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Marketing identity. Dizajn, ktorý predáva : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Smolenický zámok, 4.-5. november 2013. S. 217-236. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie, 2013 ; Marketing identity. Dizajn, ktorý predáva Medzinárodná vedecká konferencia / Jurišová Vladimíra ; Hrabačková Veronika. ISBN 978-80-8105-553-9 Výstup z projektu VEGA 1/0100/13 Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem
Poznámky VEGA 1/0100/13 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 02202-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1