Počet záznamov: 1
Medzinárodný politický marketing, verejná diplomacia a mäkká moc
Názov Medzinárodný politický marketing, verejná diplomacia a mäkká moc Preklad názvu International Political Marketing, Public Diplomacy and Soft Power Autorské údaje Janka Zvončeková Autor Zvončeková Janka EUBFMVKMP - Katedra medzinárodného práva FMV Zdrojový dokument International relations 2014 : contemporary issues of world economics and politics : conference proceedings : 15th international scientific conference : Smolenice Castle, 4th - 5th december 2014. S. 549-559 CD-ROM. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2014 / Adašková Daša ; Strážovská Helena ; Terem Peter ; International relations 2014 : contemporary issues of world economics and politics International scientific conference. ISBN 978-80-225-3980-7 Poznámky Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 32 - Politika Heslá diplomacia * diplomati * marketing politický * komunikácia externá * imidž * politika * vzťahy medzinárodné * moc politická Anotácia Medzinárodný politický marketing v sebe zahŕňa pojmy ako verejná diplomacia, marketing štátov, medzinárodná politická komunikácia, imidž štátu, či mäkká moc. Definícia a preskúmanie vzťahov uvedených pojmov v teoretickej aj praktickej rovine. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 01694-044, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 642 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1