Počet záznamov: 1  

Medzinárodný politický marketing, verejná diplomacia a mäkká moc

  1. Názov Medzinárodný politický marketing, verejná diplomacia a mäkká moc
    Preklad názvuInternational Political Marketing, Public Diplomacy and Soft Power
    Autorské údajeJanka Zvončeková
    Autor Zvončeková Janka EUBFMVKMP - Katedra medzinárodného práva FMV
    Zdrojový dokument International relations 2014 : contemporary issues of world economics and politics : conference proceedings : 15th international scientific conference : Smolenice Castle, 4th - 5th december 2014. S. 549-559 CD-ROM. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2014 / Adašková Daša ; Strážovská Helena ; Terem Peter ; International relations 2014 : contemporary issues of world economics and politics International scientific conference. ISBN 978-80-225-3980-7
    PoznámkyRegistrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 32 - Politika
    Heslá diplomacia * diplomati * marketing politický * komunikácia externá * imidž * politika * vzťahy medzinárodné * moc politická
    AnotáciaMedzinárodný politický marketing v sebe zahŕňa pojmy ako verejná diplomacia, marketing štátov, medzinárodná politická komunikácia, imidž štátu, či mäkká moc. Definícia a preskúmanie vzťahov uvedených pojmov v teoretickej aj praktickej rovine.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01694-044, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF642 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.