Počet záznamov: 1  

Persuazívne aspekty v telemarketingu

  1. Názov Persuazívne aspekty v telemarketingu
    Súbežný názovPersuasive aspects in telemarketing
    Autorské údajeRóbert Šlosár, Nikola Švejdová
    Autor Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Švejdová Nikola EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. S. 47-49 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Štetka Peter ; Šlosár Róbert ; Švejdová Nikola ; Tršťanská Alena ; Grisáková Nora ; Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ Vedecký seminár z Týždňa vedy. ISBN 978-80-225-4175-6
    PoznámkyAbstrakt. - I-15-102-00 50%. - VEGA 1/0546/15 50%. - Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCAbstrakty príspevkov z domácich konferencií
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 01287-023, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1