Počet záznamov: 1
Data mining a jeho význam v marketingu
Názov Data mining a jeho význam v marketingu Súbežný názov Data mining and its significance in marketing Autorské údaje Daniela Rybárová, Iveta Kufelová Autor Rybárová Daniela EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Kufelová Iveta EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. S. 50-51 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Štetka Peter ; Šlosár Róbert ; Švejdová Nikola ; Tršťanská Alena ; Grisáková Nora ; Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ Vedecký seminár z Týždňa vedy. ISBN 978-80-225-4175-6 Poznámky Abstrakt. - I-15-102-00 (50%). - VEGA 1/0546/15 (50%) Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Kategória EPC Abstrakty príspevkov z domácich konferencií Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 01287-024, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1