Počet záznamov: 1  

Zásady úspešnej implementácie buzz marketingu

  1. Názov Zásady úspešnej implementácie buzz marketingu
    Súbežný názovPrinciples of successfull buzzmarketing implementation
    Autorské údajeIveta Kufelová, Kristína Vrtíková
    Autor Kufelová Iveta EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Vrtíková Kristína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH pri príležitosti Týždňa vedy 2015 : 5. november 2015 Bratislava. S. 66-68 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Štetka Peter ; Šlosár Róbert ; Švejdová Nikola ; Tršťanská Alena ; Grisáková Nora ; Alternatívne modely difúzie produktových inovácií na trhoch EÚ Vedecký seminár z Týždňa vedy. ISBN 978-80-225-4175-6
    Výstup z projektu IGP I-15-102-00 Alternatívne modely difúzie produktových inovácií (50%)
    VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku (50%)
    PoznámkyAbstrakt. - I-15-102-00 50 %. - VEGA 1/0546/15 50 %
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCAbstrakty príspevkov z domácich konferencií
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 01287-030, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.