Počet záznamov: 1  

Aktuálne spotrebiteľské správanie a jeho vplyv na vydavateľsko-tlačiarenský komplex

  1. Názov Aktuálne spotrebiteľské správanie a jeho vplyv na vydavateľsko-tlačiarenský komplex
    Autorské údajeRoman Šíp
    Autor Šíp Roman EUBFPMKML - Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM
    Zdrojový dokument Manažment podnikania a vecí verejných - dialógy : vedecko-odborný časopis Slovenskej akadémie manažmentu. Roč. 10, č. 30 (2015), s. 39-49. - Bratislava : Slovenská akadémia manažmentu, 2015. ISSN 1337-0510
    Vydavateľské údajeObr., tab.
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá správanie spotrebiteľa * vydavateľstvá * obchod elektronický * tlačiarne * knihy * Slovensko * Nemecko * manažment
    AnotáciaVýroba papiera v kontexte s výkonnosťou vydavateľsko-tlačiareského komplexu. Anglosaský knižný trh. Nemecký knižný trh. Slovenský knižný trh. Slovenskí vydavatelia. Výskum vplyvi IKT na vydavateľsko-tlačiarenský komplex.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (5) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 01398-006, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2015: 27-30

    článok

    článok

Počet záznamov: 1