Počet záznamov: 1  

Kvalita elektronickej služby ako faktor zabezpečenia konkurencieschopnosti podniku

  1. Názov Kvalita elektronickej služby ako faktor zabezpečenia konkurencieschopnosti podniku
    Autorské údajeDenisa Klátiková, Klaudia Gubová
    Autor Klátiková Denisa
    Spoluautori Gubová Klaudia EUBFPMKML - Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM
    Zdrojový dokument Manažment podnikania a vecí verejných - dialógy : vedecko-odborný časopis Slovenskej akadémie manažmentu. Roč. 10, č. 30 (2015), s. 97-107. - Bratislava : Slovenská akadémia manažmentu, 2015. ISSN 1337-0510
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá služby elektronické * prostredie podnikové * trh elektronický * konkurencieschopnosť * manažment
    AnotáciaHodnotenie kvality poskytovania elektronických služieb vo vybranom podniku. Identifikácia nedostatkov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 01398-003, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2015: 27-30

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.