Počet záznamov: 1  

Dlouhodobý marketing

  1. Názov Dlouhodobý marketing
    Preklad názvuLong-term marketing
    Autorské údajeDaniel Nytra
    Autor Nytra Daniel
    Zdrojový dokument Pojistné rozpravy : pojistně teoretický bulletin. Č. 33 (2015), s. 55-61. - Praha : Česká asociace pojišťoven, 2015. ISSN 0862-6162
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 368 - Poisťovníctvo
    Heslá poisťovníctvo * poisťovne * poistenie * produkty * portfólio * zmluvy poistné * marketing * vzťahy s verejnosťou
    AnotáciaRozdiely medzi klasickým online marketingom a dlhodobým marketingom, ktorý využíva cielené "PR" na základe riešenia problémov cieľových skupín, získavania kontaktov a následnou komunikáciou s nastavením procesu predaja poistného produktu. Konkrétny príklad.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2015: 33

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.