Počet záznamov: 1  

Teoretické prístupy k marketingu inštitúcií terciárneho vzdelávania: východiská a aktuálne výzvy

  1. Názov Teoretické prístupy k marketingu inštitúcií terciárneho vzdelávania: východiská a aktuálne výzvy
    Súbežný názovTheoretical approaches to marketing higher education: basis and current challenges
    Autorské údajeEva Bikárová
    Autor Bikárová Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2015 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015. S. 24-33 CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2015 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4179-4
    Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
    PoznámkyVEGA 1/0224/15
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    Heslá marketing * školy vysoké * vzdelávanie vysokoškolské * marketing mix * stratégia marketingová
    AnotáciaKomparatívna analýza rôznych teoretických prístupov k marketingu inštitúcií terciárneho vzdelávania, pomenovanie jeho špecifík a identifikovanie aktuálnych výziev, ktorým v súčasnosti vysoké školy čelia.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 00002-003, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti640 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.