Počet záznamov: 1
[Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu]
Názov [Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu] Autorské údaje Vanda Lieskovská Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. Roč. 14, č. 33 (2015), s. 124-125. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2015. ISSN 1335-9746 Recenz.dok. Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu / Kristína Viestová, recenzovali: Viera Cibáková, Vanda Lieskovská, Jan W. Wiktor. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2014 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá recenzie * marketing * história Anotácia Recenzia na publikáciu, ktorá mapuje v komplexnom a mimoriadne podrobnom kontexte vývoj marketingovej teórie od samotného vzniku až po súzčasnosť v konštrukcii rôznych vývojových medzníkov, ktoré sa podpísali pod jej etablovanie nielen v teoretickej, ale následne aj v praktickej rovine. Kategória EPC Recenzie v časopisoch a zborníkoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 01333-011, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2015: 33-34
článok
Počet záznamov: 1