Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia pre produkt Tankové pivo

  1. Názov Marketingová stratégia pre produkt Tankové pivo
    Autorské údajeJana Naščáková
    Autor Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. Č. 32 (2015), s. 50-52 online. - Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2015. ISSN 1337-7094
    Vydavateľské údajeTab.
    PoznámkyPopis urobený: 17.1. 2015. - Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá priemysel pivovarnícky * stratégia inovačná * pivo * stratégia marketingová * umiestňovanie produktov * politika cenová
    AnotáciaDôležitosť dlhodobého plánovania marketingových aktivít pivovarníckych spoločností pri zavádzaní novej technológie a nového produktu na trh. Špecifiká inovatívnej tankovej technológie a súvisiaceho produktu tankového piva. Dôležitosť distribučnej stratégie a vhodného umiestnenia tankového piva na trhu, ako aj cenová a komunikačná stratégia uvedeného produktu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 01457-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2015: 32

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF377.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1