Počet záznamov: 1
Budovanie vzťahu so zákazníkom prostredníctvom sociálnych médií
Názov Budovanie vzťahu so zákazníkom prostredníctvom sociálnych médií Súbežný názov Building customer relationship through social media Autorské údaje Tomáš Ružička Autor Ružička Tomáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2015 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015. S. 258-265 CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2015 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4179-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá siete sociálne * systém CRM * pivo Anotácia Sociálne siete v kontexte marketingu. Analýza facebookovej stránky Slovenského združenia výrobcov piva a sladu. Produkcia a spotreba piva na Slovensku (2008-2012). Hodnotenie facebookovej stránky Milujem Pivo. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 00002-018, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 591 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1