Počet záznamov: 1  

Moderné nástroje rozhodovania malých podnikov v maloobchode

  1. Názov Moderné nástroje rozhodovania malých podnikov v maloobchode
    Súbežný názovModern tools of decision-making small businesses in the retailing
    Autorské údajeMarian Toman
    Autor Toman Marian EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2015 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015. S. 299-310 CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2015 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4179-4
    PoznámkyVEGA 1/0282/15
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 332.1 - Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika
    Heslá maloobchod * predajne * lokalizácia * systémy informačné geografické * ekonomika priestorová * správanie spotrebiteľa * analýzy
    AnotáciaAnalýza spotrebiteľského správania a spádových oblastí jednotlivých existujúcich predajní v príslušných obvodoch na území mesta Bratislava a analýza dostupných geografických a priestorových údajov v mieste umiestnenia predajní. V prvej časti autor analyzuje miesto maloobchodnej prevádzky podľa nákupného toku spotrebiteľov aplikáciou geomarketingu GIS a kartograficky ich zobrazuje, v ďalšom tieto údaje analyzuje pomocou štatistického softvéru.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 00002-021, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti737.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.