Počet záznamov: 1  

Knowledge management in the marketing mix of small food businesses

  1. Názov Knowledge management in the marketing mix of small food businesses
    Preklad názvuZnalostný manažment v marketingovom mixe malých potravinárskych podnikov
    Autorské údajeMichal Pružinský
    Autor Pružinský Michal EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument 10th international workshop on knowledge management : proceedings : 13 - 14 october 2015, Bratislava, Slovakia. S. 91-103 CD-ROM. - Trenčín : Vysoká škola manažmentu, 2015 / Janošcová Renata ; Hvorecký Jozef ; 10th international workshop on knowledge management International workshop. ISBN 978-80-89306-31-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá manažment znalostný * marketing mix * výhody konkurenčné * trh * zákazníci
    AnotáciaCharakteristika spoločnosti podnikajúcej v priemysle so zmrazenými potravinami - poloproduktami. Vízie a misia potravinárskeho priemyslu. Prostredie podnikateľského marketingu potravín. Význam dodávateľov a spotrebiteľov spoločnosti. Trhová segmentácia a produktový mix. Marketingová komunikácia spoločnosti.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 01375-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF309.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.