Počet záznamov: 1
Knowledge management in the marketing mix of small food businesses
Názov Knowledge management in the marketing mix of small food businesses Preklad názvu Znalostný manažment v marketingovom mixe malých potravinárskych podnikov Autorské údaje Michal Pružinský Autor Pružinský Michal EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument 10th international workshop on knowledge management : proceedings : 13 - 14 october 2015, Bratislava, Slovakia. S. 91-103 CD-ROM. - Trenčín : Vysoká škola manažmentu, 2015 / Janošcová Renata ; Hvorecký Jozef ; 10th international workshop on knowledge management International workshop. ISBN 978-80-89306-31-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá manažment znalostný * marketing mix * výhody konkurenčné * trh * zákazníci Anotácia Charakteristika spoločnosti podnikajúcej v priemysle so zmrazenými potravinami - poloproduktami. Vízie a misia potravinárskeho priemyslu. Prostredie podnikateľského marketingu potravín. Význam dodávateľov a spotrebiteľov spoločnosti. Trhová segmentácia a produktový mix. Marketingová komunikácia spoločnosti. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 01375-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 309.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1