Počet záznamov: 1  

Organizácia nákupu v podniku ako zdroj konkurenčnej výhody na trhu

  1. Názov Organizácia nákupu v podniku ako zdroj konkurenčnej výhody na trhu
    Súbežný názovOrganization of purchasing in the company as a source of competitive advantage in the market
    Autorské údajePatrik Richnák
    Autor Richnák Patrik EUBFPMKML - Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM
    Zdrojový dokument MMK 2015 : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference : mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : ročník VI. : 14. - 18. prosince 2015 Hradec Králové, Česká republika : certifikovaná vědecká konference No. 2259661528. S. 23-30 CD-ROM. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2015 ; MMK 2015 Mezinárodní vědecká konference. ISBN 978-80-87952-12-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 658.7 - Nákup. Obstarávanie
    Heslá nákup * obstarávanie * riadenie nákupu * marketing nákupný * rozhodovanie nákupné * zásobovanie * podnik * výhody konkurenčné
    AnotáciaProces nákupu v podniku má nenahraditeľnú funkciu, bez ktorej sa žiaden podnikateľský subjekt nezaobíde. Predstavuje jednu z dôležitých podnikových činností a súvisí s mnohými útvarmi v podniku. Nákup a jeho organizovanie je strategická pozícia a zabezpečuje podniku významnú konkurenčnú výhodu na trhu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 01413-009, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF812.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.